Μετέτρεψαν καφενείο σε… λέσχη παίζοντας ποκεριζέ – Κατηγορήθηκαν και πάνε δικαστήριο

Μετέτρεψαν καφενείο σε… λέσχη παίζοντας ποκεριζέ – Κατηγορήθηκαν και πάνε δικαστήριο

Μέλη του ΟΠΕ και ΤΑΕ Πάφου διενήργησαν χθες το απόγευμα συντονισμένη επιχείρηση για πάταξη του φαινομένου της κυβείας, σε καφενείο που βρίσκεται στην Κάτω Πάφο.

Κατά την είσοδο των μελών της Αστυνομίας στο καφενείο, εντοπίστηκαν έξι πρόσωπα να επιδίδονται σε κυβεία, δηλαδή ποκεριζέ.

Όλα τα πιο πάνω πρόσωπα, καθώς επίσης και ο υπεύθυνος του υποστατικού, κατηγορήθηκαν γραπτώς για να κλητευθούν αργότερα ενώπιον Δικαστηρίου ενώ από τη σκηνή παραλήφθηκαν και κρατήθηκαν ως τεκμήρια, τραπουλόχαρτα και φίσιες διαφόρων χρωμάτων.

Ο Κεντρικός Αστυνομικός Σταθμός Πάφου συνεχίζει τις εξετάσεις.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE