Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Μιλώντας σε σύνοδο του κόμματός του στην Άγκυρα, ο Τούρκος Πρόεδρος είπε:
«Μίλησα χθες με τον ΓΓ του ΝΑΤΟ για το θέμα της Φινλανδίας και της Σουηδίας.
Ενώ στην Σουηδία και τη Φινλανδία συνωστίζονται οι τρομοκράτες, ενώ στην Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία συνωστίζονται κρατώντας στα χέρια τους τις αφίσες του αρχηγού της τρομοκρατικής οργάνωσης.
Κι ενώ στη γειτονική μας Ελλάδα, η χώρα επιτρέπει την ίδρυση εννέα αμερικανικών βάσεων και οι τρομοκράτες συνωστίζονται, να μην περιμένουν από εμάς να κάνουμε το ίδιο λάθος».
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




