«Έπεσαν» Messenger και Instagram

«Έπεσαν» Messenger και Instagram

Εκτός λειτoυργίας τέθηκαν το Messenger αλλά και η λειτουργία μηνυμάτων του Instagram το βράδυ της Κυριακής.

Οι δυο υπηρεσίες, οι οποίες αμφότερες είναι ιδιοκτησία της Meta του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, αντιμετωπίζουν πρόβλημα και οι χρήστες δεν μπορούν να στείλουν ή να λάβουν μηνύματα.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, Downdetector, το Messenger στη χώρα μας έχει βγει εκτός λειτουργίας από τις 20:36.

Να σημειωθεί πως το Facebook και το feed του Instagram λειτουργούν κανονικά.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE