Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Κατά τις τηλεφωνικές επικοινωνίες του με τη Γερμανίδα Καγκελάριο και τον Γάλλο Πρόεδρο, καθώς επίσης και με τον πρόεδρο της Κομισιόν, Πρωθυπουργός παρουσίασε στους τρεις ηγέτες την πρόταση της Ελλάδας για μια αμοιβαία επωφελή συμφωνία, που θα δίνει οριστική λύση και όχι μετάθεση της αντιμετώπισης του προβλήματος.
Επιπλέον, ο κ. Τσίπρας ενημέρωσε το Κυβερνητικό Συμβούλιο, που βρίσκεται σε εξέλιξη, για τις συνομιλίες του με τους Ευρωπαίους ηγέτες, ενώ σήμερα το βράδυ αναχωρεί για τις Βρυξέλλες.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




