Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Δήμος Αγλαντζιάς στοχεύοντας σε ευημερία για όλους προτρέπει τους δημότες να κυκλοφορούν με σακούλι όταν παίρνουν βόλτα τους σκύλους τους.
«Απολαμβάνουμε τις βόλτες με τους τετράποδους φίλους μας σεβόμενοι την καθαριότητα του Δήμου μας. Μέσα στα πλαίσια της εκστρατείας καθαριότητας της Αγλαντζιάς μας έχουν τοποθετηθεί πινακίδες για να προτρέπουν τους δημότες να πράττουν το αυτονόητο ...ΟΥΛΛΟΙ με ΣΑΚΚΟΥΛΛΙ !!!», αναφέρει σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Δήμος.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




