Ήταν θετικοί στον κορωνοϊό και πήγαν κύριοι για ψώνια - Μεγάλη αναστάτωση σε υπεραγορά στην Λάρνακα

Ήταν θετικοί στον κορωνοϊό και πήγαν κύριοι για ψώνια - Μεγάλη αναστάτωση σε υπεραγορά στην Λάρνακα

Σκηνές απείρου κάλλους έζησαν πελάτες της υπεραγοράς «Στέλιος» στην Λάρνακα όταν άκουσαν από τα μεγάφωνα τους υπευθύνους να καλούν άτομο, το οποίο σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες νοσούσε με κορωνοϊό.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες του ThemaOnline, γιατρός είδε ασθενή ο οποίος είχε διαγνωστεί την προηγούμενη μέρα με Covid-19.

Αμέσως ενημέρωσε τους υπαλλήλους της υπεραγοράς, οι οποίοι προέβησαν σε ανακοίνωση.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί πως η υπεραγορά έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα ειδοποιώντας από τα μεγάφωνα.

Το τραγικό όμως της ιστορίας είναι ότι αποχώρησαν έξι άτομα, τα οποία φέρονται να νοσούσαν με κορωνοϊό.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε ακούσει για περιστατικά, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, που αφορούσαν σε ανθρώπους οι οποίοι είναι θετικοί και κυκλοφορούν ανενόχλητοι, γεγονός που προβληματίζει το Υπουργείο Υγείας για την διασπορά του ιού στην κοινότητα.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE