Μια ακόμη αποχώρηση είχαμε από το GNTM 4 στο επεισόδιο της Δευτέρας (08/11), στο οποίο η τελευταία αποχώρηση του Αγγαίου Ποθητού, έβαλε σε σκέψεις τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου, που συνειδητοποίησαν, περισσότερο από ποτέ, πως η μοντελική εμφάνιση δεν αρκεί.
Η σκληρή δουλειά, οι θετικές επιδόσεις, αλλά και το πόσο επηρεάζεται κανείς από τις συνθήκες γύρω του, είναι τα στοιχεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθούν οι κορυφαίοι 10, αν θέλουν να διατηρήσουν ανέπαφη τη θέση τους στο διαγωνισμό.
Μιας που μπήκαν στον χορό του GNTM 4, τα μοντέλα κλήθηκαν να ετοιμαστούν άμεσα για δράση και να… χορέψουν! Ο Γιώργος Καράβας εισέβαλλε στο σπίτι για ένα νέο challenge: μια προωθητική καμπάνια για παπούτσια, όπου όλα περιστρέφονται γύρω από τα χορευτικά πόδια, που τα φοράνε.
Το concept ήθελε τα μοντέλα να αναδείξουν τα υποδήματα τους καθώς εκτελούσαν σβούρες, τουίστ και ρυθμικές φιγούρες, υπό την καθοδήγηση της εντυπωσιακής καθηγήτριας χορού, Μαρίας Αντιμησάρη.
Salsa, samba, paso doble, charleston και rock’n’roll συνάντησαν το modelling, σε μια δοκιμασία επιβράβευσης που πέραν του επάθλου, διασκέδασε και προσέφερε στιγμές διαγωνιστικής ανεμελιάς και γέλιου.
Η νέα μέρα στο σπίτι ξεκίνησε με πρωινό εγερτήριο και με το μήνυμα της Ισμήνης Παπαβλασοπούλου να μεταφέρει άμεσα τη δράση στην Άγρια Δύση. Για πρώτη φορά στα χρονικά του GNTM 4, το concept «Rodeo» επέστρεψε σε νέο location, αλλά με τα ίδια ζητούμενα.
Aυτή τη φορά στο Σοφικό Κορινθίας, τα fashion cowboys και cowgirls κλήθηκαν να αναμετρηθούν τόσο μεταξύ τους, όσο και με έναν μηχανικό μαινόμενο ταύρο, για την καμπάνια βιταμινούχου νερού.
Μια ακόμη αποχώρηση είχαμε από το GNTM 4 στο επεισόδιο της Δευτέρας (08/11), στο οποίο η τελευταία αποχώρηση του Αγγαίου Ποθητού, έβαλε σε σκέψεις τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου, που συνειδητοποίησαν, περισσότερο από ποτέ, πως η μοντελική εμφάνιση δεν αρκεί.
Η σκληρή δουλειά, οι θετικές επιδόσεις, αλλά και το πόσο επηρεάζεται κανείς από τις συνθήκες γύρω του, είναι τα στοιχεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθούν οι κορυφαίοι 10, αν θέλουν να διατηρήσουν ανέπαφη τη θέση τους στο διαγωνισμό.
Μιας που μπήκαν στον χορό του GNTM 4, τα μοντέλα κλήθηκαν να ετοιμαστούν άμεσα για δράση και να… χορέψουν! Ο Γιώργος Καράβας εισέβαλλε στο σπίτι για ένα νέο challenge: μια προωθητική καμπάνια για παπούτσια, όπου όλα περιστρέφονται γύρω από τα χορευτικά πόδια, που τα φοράνε.
Το concept ήθελε τα μοντέλα να αναδείξουν τα υποδήματα τους καθώς εκτελούσαν σβούρες, τουίστ και ρυθμικές φιγούρες, υπό την καθοδήγηση της εντυπωσιακής καθηγήτριας χορού, Μαρίας Αντιμησάρη.
Salsa, samba, paso doble, charleston και rock’n’roll συνάντησαν το modelling, σε μια δοκιμασία επιβράβευσης που πέραν του επάθλου, διασκέδασε και προσέφερε στιγμές διαγωνιστικής ανεμελιάς και γέλιου.
Η νέα μέρα στο σπίτι ξεκίνησε με πρωινό εγερτήριο και με το μήνυμα της Ισμήνης Παπαβλασοπούλου να μεταφέρει άμεσα τη δράση στην Άγρια Δύση. Για πρώτη φορά στα χρονικά του GNTM 4, το concept «Rodeo» επέστρεψε σε νέο location, αλλά με τα ίδια ζητούμενα.
Aυτή τη φορά στο Σοφικό Κορινθίας, τα fashion cowboys και cowgirls κλήθηκαν να αναμετρηθούν τόσο μεταξύ τους, όσο και με έναν μηχανικό μαινόμενο ταύρο, για την καμπάνια βιταμινούχου νερού.
Οι πόζες όφειλαν να έχουν χάρη και δυναμισμό μέχρι τελικής πτώσης, σε μια δοκιμασία που και το παραμικρό στραβοπάτημα μετρούσε. Τα μοντέλα έκαναν τα πάντα για να δώσουν τα πολυπόθητα «κλικ» στο φακό του Γιώργου Καλφαμανώλη, με τους Ζενεβιέβ Μαζαρί, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου και Γιώργο Καράβα, να τους καθοδηγούν σε αυτή την ιδιαίτερα απαιτητική φωτογράφηση. Κατάφεραν τα μειονεκτήματα, που δόθηκαν, να ρίξουν την απόδοση των μαχητών του modelling; Και ποιοι κατάφεραν να… «δαμάσουν» τις δυσκολίες του concept;
Σε ποια μοντέλα έδωσε το disadvantage η Κυβέλη;
Oι δύο κοπέλες στις οποίες έδωσε τα μειονεκτήματα η Κυβέλη ήταν η Όλγα και η Μαρία. Τα κορίτσια είχαν στη διάθεσή τους 1.5 λεπτό και ο ταύρος θα άρχιζε να κινείται πιο γρήγορα.
Στο GNTM 4, όπως και στην Άγρια Δύση, ισχύει ο «νόμος του δυνατού» και αυτοί που τον επιβάλλουν είναι οι τέσσερις κριτές: η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, η Ζενεβιέβ Μαζαρί, ο Άγγελος Μπράτης και ο Δημήτρης Σκουλός.
Τα κορίτσια που είχαν τα δύο μειονεκτήματα στην φωτογράφηση, η Όλγα και η Μαρία είχαν τις δύο καλύτερες φωτογραφίες και η κοπέλα που κέρδισε τη… δουλειά ήταν τελικώς η Όλγα.
Στο bottom 3 βρέθηκαν η Αγάπη, ο Γιάννης και ο Αιμιλιανός.
Το μοντέλο που αποχώρησε από το GNTM 4 ήταν ο Αιμιλιανός.
«Από το λίγο διάστημα που είσαι εδώ είδα δυνατότητες σε σένα, είδα ένα παιδί που θέλει και το προσπαθεί πολύ, είσαι ένα ιδιαίτερο παιδί, δεν τελειώνει τίποτα εδώ» του είπε η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου και από τη μεριά τους η Ζενεβιέβ Μαζαρί και ο Άγγελος Μπράτης έκαναν λόγο για την απίστευτη ευγένεια που βγάζει ως άτομο.
«Με ενοχλεί, στενοχωριέμαι από την άποψη ότι δεν μπόρεσα να δείξω κάποια πράγματα. Δέκα ημέρες μόλις έκατσα μέσα στο σπίτι, ίσως να ακουστούν λίγες ίσως και να είναι λίγες, αλλά από την κάθε μέρα έχω να θυμάμαι και κάτι διαφορετικό» δήλωσε ο ίδιος ο παίκτης που αποχώρησε.
Πηγή: newsbeast.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:
• Απόφαση-Σοκ από το Ηνωμένο Βασίλειο: Με ηλεκτρονική Visa η είσοδος στη χώρα
• Τέσσερα πράγματα που ποτέ δεν πρέπει να αναζητήσεις στην Google - Ο λόγος
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις