Στα 499 ευρώ καθορίστηκε ο κατώτατος ακάθαρτος μηνιαίος μισθός στα κατεχόμενα

Στα 499 ευρώ καθορίστηκε ο κατώτατος ακάθαρτος μηνιαίος μισθός στα κατεχόμενα

Νέος ακάθαρτος κατώτατος μηνιαίος μισθός καθορίστηκε στις 4.970 ΤΛ (523 ευρώ περίπου) και ο καθαρός στις 4.324 τουρκικές λίρες (455 ευρώ) και θα ισχύει αναδρομικά από την 1η Σεπτεμβρίου 2021. Εναι 143 ΤΛ κάτω του ορίου της πείνας.

Σύμφωνα με το ΓΤΠ, ανακοίνωση του «υπουργείου εργασίας και κοινωνικών ασφαλίσεων» αναφέρει ότι η ελάχιστη αμοιβή ανά ώρα είναι 28,67 ΤΛ [2.88 ευρώ], ο κατώτατος ημερήσιος μισθός είναι 229,38 ΤΛ [23 ευρώ] και ο κατώτατος εβδομαδιαίος μισθός 1.146,92 ΤΛ [115 ευρώ].

Σε δηλώσεις ο πρόεδρος της συντεχνίας Τουρκοκύπριων «δημοσίων υπαλλήλων» (KTAMS) Γκιουβέν Μπένγκιχαν είπε ότι το όριο φτώχειας στον Ιούλιο ήταν στις 4.193 ΤΛ και στον Αύγουστο στις 4.466 ΤΛ, σημειώνοντας ότι άρα ο νέος καθαρός κατώτατος μισθός είναι κάτω του ορίου της πείνας.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Σχεδόν €1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης στην Κύπρο, δεν αφήσαμε να χαθεί χρόνος»

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Σχεδόν €1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης στην Κύπρο, δεν αφήσαμε να χαθεί χρόνος»

Στο 97,3% αναμένεται να φθάσει η απορρόφηση των πόρων που αναλογούν στην Κύπρο από τον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με τις συνολικές εισπράξεις να υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν σε περίπου €992 εκατ. μετά και την τελική εκταμίευση που αναμένεται τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας.

BEST OF TOTHEMAONLINE