Πέθανε σε ΜΕΘ αρνήτρια στον εμβολιασμό γιατρός στην Ελλάδα

Πέθανε σε ΜΕΘ αρνήτρια στον εμβολιασμό γιατρός στην Ελλάδα

Τραγική κατάληξη είχε η νοσηλεία 65χρονης μικροβιολόγου, η οποία νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες διασωληνωμένη στην ΜΕΘ covid του Βενιζέλειου Νοσοκομείου της Κρήτης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γυναίκα που εισήχθη στην κλινική στις αρχές Αυγούστου έχοντας μολυνθεί από Covid-19 εξέπνευσε το απόγευμα της Τετάρτης από βαριά πολυοργανική ανεπάρκεια.

Ειδικότερα, η γιατρός που είχε ιδιωτικό ιατρείο σε δήμο της ενδοχώρας, προβλήθηκε από την covid-19 έγινε εισαγωγή της στην κλινική covid του νοσοκομείου και στις 4 Αυγούστου διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ, καθώς επιδεινώθηκε η υγεία της.

Αρνήτρια του εμβολιασμού
Παρά τις προσπάθειες των συναδέλφων της η κατάσταση της υγείας της ήταν συνεχώς επιδεινούμενη και σήμερα τοα απόγευμα έφυγε από τη ζωή λόγω πολυοργανικής ανεπάρκειας.

Το ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης σημείωσε ότι η 65χρονη, αν και γιατρός, δεν είχε εμβολιαστεί και πως ήταν αρνήτρια.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE