Γλέντησε ο Πρόεδρος Αναστασιάδης: «Πήρε» το μικρόφωνο από τον Σταματάρη και ξεκίνησε να τραγουδά – ΒΙΝΤΕΟ

Γλέντησε ο Πρόεδρος Αναστασιάδης: «Πήρε» το μικρόφωνο από τον Σταματάρη και ξεκίνησε να τραγουδά – ΒΙΝΤΕΟ

Στην αποχαιρετιστήρια εκδήλωση του Κυριάκου Κούσιου βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης (29/06), ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης.

Γνωστό έγινε πως ο Κυριάκος Κούσιος αποσύρεται από την πολιτική και πραγματοποιήθηκε μια εκδήλωση για τον τέως Κυβερνητικό Εκπρόσωπο σε ταβέρνα στην Παλιά Λευκωσία. 

Το παρών τους έδωσαν ο ΠτΔ, ο νέος Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Νιόβη Παρισινού, o Βίκτωρας Παπαδόπουλος και πολλοί εκπρόσωποι του τύπου.

Κατά την διάρκεια της βραδιάς ενώ ο Γιώργος Σταματάρης τραγουδούσε, έδωσε το μικρόφωνο στον Πρόεδρο και τον κ. Κούσιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE