Γέμισαν ζωή ξανά τα νυχτερινά κέντρα – Βγήκαν για ποτό το Σαββατόβραδο οι Κύπριοι – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Γέμισαν ζωή ξανά τα νυχτερινά κέντρα – Βγήκαν για ποτό το Σαββατόβραδο οι Κύπριοι – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Την μεγάλη επιστροφή των νυχτερινών κέντρων αναψυχής απόλαυσαν οι Κύπριοι.

Μια επιστροφή που περίμεναν τόσο και οι θαμώνες αλλά περισσότερο οι ιδιοκτήτες των υποστατικών, τα περισσότερα εκ’ των οποίων ήταν κλειστά από τον περασμένο Μάρτιο.

Χθες (13/06), ήταν το πρώτο Σάββατο μετά την επαναλειτουργία τους αλλά επίσης και το πρώτο Σάββατο που δεν υπήρχε ‘κέρφιου’ (απαγόρευση κυκλοφορίας) έτσι όλη πήγαν να απολαύσουν το ποτό τους χωρίς το άγχος ότι πρέπει να επιστρέψουν στο σπίτι μια συγκεκριμένη ώρα.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες:

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE