Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σε δηλώσεις του πριν την υποβολή υποψηφιοτήτων του κόμματος ο Γ.Γ. του ΑΚΕΛ, Άντρος Κυπριανού ανέφερε, «Σεβόμαστε την απόφαση του Δικαστή. Το ΑΚΕΛ θα αποταθεί όπου χρειάζεται για να διεκδικήσει όλα τα νόμιμά του δικαιώματα. Επιχειρούν να διαγράψουν ιστορία 30 ετών με μια μονοκονδυλιά. Το ΑΚΕΛ θα διεκδικήσει όλα τα νόμιμά του δικαιώματα. Υποβάλλονται ενστάσεις και επαναλαμβάνω αυτό που είπα πριν με ό,τι κι αυτό συνεπάγεται. Δεν αποκλείεται να διεκδικήσουμε αποζημιώσεις. Θα σεβαστούμε την απόφαση του Δικαστή. Θα κάνουμε τα πάντα μέχρι τέλους. Σίγουρα θα αμφισβητήσουμε το αποτέλεσμα των εκλογών. Μετά από 30 χρόνια επαναλαμβάνω. Θα το διεκδικήσουμε στα δικαστήρια. Είναι το ΑΚΕΛ που είναι το κόμμα και το άλλο είναι ο συνδυασμός».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ 2021 – Άντρος Κυπριανού: «Η Κυβέρνηση και η Νομική Υπηρεσία μας επέβαλαν αυτή την εξέλιξη»
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




