Η Ισπανία θα εμβολιάσει τους 60-69 ετών με το εμβόλιο της AstraZeneca, ανακοίνωσε η Κυβέρνηση της χώρας

Η Ισπανία θα εμβολιάσει τους 60-69 ετών με το εμβόλιο της AstraZeneca, ανακοίνωσε η Κυβέρνηση της χώρας

Η Ισπανία θα συνεχίσει να εμβολιάζει τους 60-65 ετών με το εμβόλιο κατά του νέου κορωνοϊού της AstraZeneca, προτού προχωρήσει στη χορήγησή του στην επόμενη ηλικιακή ομάδα προτεραιότητας των 66-69, ανακοίνωσε την Πέμπτη το Υπουργείο Υγείας της χώρας.


Το Υπουργείο ανακοίνωσε  ότι θα περιορίσει το εμβόλιο στους πολίτες άνω των 60 ετών, αφότου ρυθμιστικές αρχές το συνέδεσαν με μια σπάνια μορφή εγκεφαλικών θρόμβων. Πριν από αυτό, η Ισπανία χορηγούσε το σκεύασμα στους εργαζόμενους στις υπηρεσίες - κλειδιά από 18 έως άνω των 65 ετών.

Το ισπανικό Υπουργείο Υγείας ανέφερε πως θα αποφασίσει σύντομα εάν θα δώσει τη δεύτερη δόση του εμβολίου στους ανθρώπους που έχουν ήδη κάνει την πρώτη. Τα κρούσματα της Covid-19 αυξάνονται εδώ και κάποιες εβδομάδες στην Ισπανία, η οποία έχει εμβολιάσει πλήρως 3,02 εκατομμύρια ανθρώπους και έχει χορηγήσει 9,8 εκατομμύρια δόσεις.

Σήμερα, η Ισπανία κατέγραψε 9.901 νέα κρούσματα Covid-19 με το σύνολο των μολύνσεων να ανέρχεται πλέον σε 3,34 εκατομμύρια, ενώ ο απολογισμός των νεκρών αυξήθηκε κατά 142, στους 76.179.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE