Ο Υπουργός Εξωτερικών υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας για χρήση διπλωματικών εγκαταστάσεων με τη Μάλτα

Ο Υπουργός Εξωτερικών υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας για χρήση διπλωματικών εγκαταστάσεων με τη Μάλτα

Συμφωνία για από κοινού χρήση διπλωματικών εγκαταστάσεων και ενίσχυση συνεργασίας με τη Μάλτα, υπέγραψε ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Χριστοδουλίδης με τον ομόλογό του Εβάριστ Μπαρτόλο το περιθώριο της συνεδρίασης του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων στις Βρυξέλλες.

Συγκεκριμένα, ο Υπουργός ανακοίνωσε ενίσχυση της συνεργασίας Κύπρου - Μάλτας με την υπογραφή του μνημονίου συνεννόησης στις Βρυξέλλες για την από κοινού χρήση εγκαταστάσεων σε διπλωματικούς χώρους. "Οι εταίροι στην ΕΕ συνεργάζονται για την προώθηση κοινών στόχων", σημείωσε ο Υπουργός.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.