Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Το ποσοστό θετικότητας διαμορφώθηκε στο 0,94% αφού τα τεστ ήταν σαφώς μειωμένα από άλλες μέρες ενώ σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας, 208 ασθενείς COVID-19 νοσηλεύονται, εκ των οποίων οι 40 σε σοβαρή κατάσταση.
Πρόκειται για 'ισοφάριση' του απόλυτου αρνητικού ρεκόρ με 208 νοσηλευόμενους, που σημειώθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2021.
Από τους 40 ασθενείς που είναι κρίσιμα, οι 17 είναι διασωληνωμένοι, οι εφτά νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας εκτός αναπνευστήρα και οι 16 σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.
Αναλυτικά η κατάσταση στα νοσηλευτήρια είναι η ακόλουθη:
|
Νοσηλευτήριο |
Θάλαμος |
Αριθμός Ασθενών |
|
Αμμοχώστου (68 ασθενείς) |
Θάλαμος COVID |
65 |
|
Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας |
3 |
|
|
Λευκωσίας (57 ασθενείς) |
Μονάδα Εντατικής Θεραπείας |
24 (7 εκτός αναπνευστήρα) |
|
Θάλαμος COVID |
26 |
|
|
Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας |
7 |
|
|
Λεμεσού (66 ασθενείς) |
Θάλαμος COVID |
60 |
|
Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας |
6 |
|
|
Λάρνακας (14 ασθενείς) |
Θάλαμος COVID |
14 |
|
Μακάρειο (3 ασθενείς) |
Θάλαμος COVID |
3 |
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




