Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Ήττα 2-1 για την Ομάδα μας στον εκτός έδρας αγώνα με την Ε.Ν.Υψωνα.
Μια ήττα που μας φέρνει πίσω στην βαθμολογία αφού τα δοκάρια, ο αντίπαλος τερματοφύλακας και κάποιοι άλλοι παράμετροι μας στέρησαν την Νίκη.
Παρά την ήττα θα δώσουμε τα ειλικρινή συγχαρητήρια μας στους 2 επόπτες που ήταν άψογοι. Με τον διαιτητή δεν θα ασχοληθούμε καν.
The post ΚΑΥΣΤΙΚΗ ανακοίνωση μετά την ήττα: «Συγχαρητήρια στους επόπτες-Με τον διαιτητή δεν θα ασχοληθούμε καν» appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




