Αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη: Οι επιπτώσεις στην υγεία

Αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη: Οι επιπτώσεις στην υγεία

Τα light αναψυκτικά θεωρούνται από τους περισσότερους μια ασφαλής επιλογή στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής λόγω της χαμηλής περιεκτικότητάς τους σε ζάχαρη.

Πολλοί επιστήμονες ωστόσο κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για το αν συμβάλουν στην απώλεια ή τη διατήρηση του βάρους.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν σε ποια συμπεράσματα κατέληξαν οι επιστήμονες αναφορικά με τις επιπτώσεις που έχει η κατανάλωση light αναψυκτικών στην υγεία.

Σύμφωνα με τη Marion Nestle, PhD, καθηγήτρια διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και συγγραφέα του Soda Politics: Taking on Big Soda (and Winning), «υπάρχουν ορισμένα στοιχεία πως τα αναψυκτικά διαίτης προκαλούν παρόμοια μεταβολικά προβλήματα με τα σακχαρώδη ροφήματα». Συγκεκριμένα, μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα σε σχεδόν 10.000 ενήλικες βρήκε πως μόλις ένα light αναψυκτικό τη μέρα πυροδότησε κατά 34% αύξηση των πιθανοτήτων για μεταβολικό σύνδρομο, μία πολυπαραγοντική νόσο που σχετίζεται με το κοιλιακό λίπος και την υψηλή χοληστερόλη και μπορεί να οδηγήσει σε καρδιοπάθεια.

«Οτιδήποτε έχει έντονα γλυκιά γεύση, ακόμη κι αν τεχνικά δεν περιέχει ζάχαρη, μπορεί να διεγείρει την απελευθέρωση της ινσουλίνης» εξηγεί ο Jacob Teitelbaum, MD, συγγραφέας του "Complete Guide to Beating Sugar Addiction". «Όταν η κατανάλωση είναι μεγάλη, αρχίζουμε να παρατηρούμε αυξημένη ινσουλινοαντίσταση, διαβήτη και καρδιοπάθειες» σημειώνει.

Ένας από τους λόγους που η κατανάλωση των light αναψυκτικών μπορεί να προκαλέσει εθισμό, αφορά τους γευστικούς μας κάλυκες οι οποίοι συνηθίζουν στη γλυκιά γεύση και μετά ζητούν όλο και περισσότερη για να νιώσουν ικανοποιημένοι.

Τα light ανθρακούχα αναψυκτικά έχει αποδειχτεί πως προκαλούν τερηδόνα, λέπτυνση των οστών και προβλήματα στα νεφρά, ενώ αυξάνουν τις πιθανότητες για παχυσαρκία.

Μελέτη του Επιστημονικού Κέντρου Υγείας του Πανεπιστημίου του Τέξας, κατέληξε στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση δύο ή παραπάνω light αναψυκτικών τη μέρα μπορεί να αυξήσει την περιφέρεια της μέσης έως και κατά 500%!

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

«Κράτος Μαφία»: Ο Αναστασιάδης στο επίκεντρο του φορολογικού ελέγχου - Ποιοι μπαίνουν στο μικροσκόπιο

«Κράτος Μαφία»: Ο Αναστασιάδης στο επίκεντρο του φορολογικού ελέγχου - Ποιοι μπαίνουν στο μικροσκόπιο

Τριμελή επιτροπή έχει ορίσει ο Έφορος Φορολογίας, προκειμένου να εξετάσει το υλικό που διαβιβάστηκε από την Αρχή κατά της Διαφθοράς αναφορικά με τις καταγγελίες και τα ευρήματα που συνδέονται με το βιβλίο του Μακάριου Δρουσιώτη «Κράτος Μαφία».

BEST OF TOTHEMAONLINE