Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Ενημέρωση Τώρα», o κ. Καδής δήλωσε πως είχε συμπτώματα τις πρώτες μέρες, ενώ δεν έκρυψε πως ανησυχούσε ιδιαίτερα για το πως θα ήταν τα επόμενα συμπτώματα με όσα άκουγε από άλλους ανθρώπους που νοσούν.
Την ίδια ώρα είπε πως όλοι οι συνάδελφοι του δεν επηρεάστηκαν καθώς όλα τα τεστ βγήκαν αρνητικά.
Τέλος σημείωσε πως βρίσκεται εδώ και μια εβδομάδα σε καραντίνα, ενώ συνεχίζεται να εργάζεται από το σπίτι.
Δείτε όσα είπε:
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




