ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Σε συναγερμό το Υπ. Υγείας - Εντοπίστηκαν 33 κρούσματα σε γηροκομείο στην Κυπερούντα

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Σε συναγερμό το Υπ. Υγείας - Εντοπίστηκαν 33 κρούσματα σε γηροκομείο στην Κυπερούντα

Σε συναγερμό τέθηκε το Υπουργείο Υγείας, μετά τον εντοπισμό 33 κρουσμάτων στο Πολυδύναμο Κέντρο Μιχάλη Νεάρχου, στην Κυπερούντα. 

Μετά τις απαραίτητες εξετάσεις που διενεργήθηκαν στο κέντρο, εντοπίστηκαν θετικοί στον ιό ηλικιωμένοι και 12 μέλη που εργάζονται εκεί.

Μέχρι στιγμής επικρατεί μεγάλη ανησυχία αφού η αλυσίδα μετάδοσης του κορωνοϊού μεγαλώνει επικίνδυνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Υγείας γνωρίζει για την κατάσταση και αναμένεται να αποστείλει προσωπικό άμεσα. 

Σημειώνεται ότι από τα άτομα τα οποία έχουν προσβληθεί από τον ιό, μόνο ένας κρίθηκε ότι χρειάζεται νοσηλεία και μεταφέρθηκε στο ΓΝ Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως νοσοκομείο αναφοράς για την Covid-19.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE