Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Με την επιστροφή του Πορτογάλου στόπερ και του Σέρβου εξτρέμ από τις υποχρεώσεις με τις εθνικές τους ομάδες, αναμένεται να γίνει γνωστό και το πρόστιμο που θα επιβληθεί στους τρεις παίκτες του Ολυμπιακού οι οποίοι συμμετείχαν σε πάρτι εν μέσω καραντίνας.
Σύμφωνα με το “Sportime” πάντως η απόφαση έχει ήδη παρθεί και θα είναι ανάλογη με το συμβόλαιό τους. Σε ό,τι αφορά αυτό του Σεμέδο, αναμένεται να φτάσει στις 100.000 ευρώ όπως αναφέρει το ρεπορτάζ.
Παράλληλα θα γίνουν αυστηρές συστάσεις στους τρεις ποδοσφαιριστές.
sdna.gr
The post Ολυμπιακός: Πρόστιμα-φωτιά για το πάρτι – «Ξηλώνεται» ο Σεμέδο! appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




