ΠΑΦΟΣ: Πέρασαν με κόκκινο, βρέθηκαν θετικοί σε νάρκοτεστ και καταγγέλθηκαν για μάσκες

ΠΑΦΟΣ: Πέρασαν με κόκκινο, βρέθηκαν θετικοί σε νάρκοτεστ και καταγγέλθηκαν για μάσκες

Μέλη της Αστυνομίας, εντόπισαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα στην Πάφο, αυτοκίνητο να παραβιάζει τον κόκκινο σηματοδότη των φώτων τροχαίας. 

 

Τα μέλη της Αστυνομίας, ανέκοψαν το αυτοκίνητο, το οποίο διαπιστώθηκε, ότι οδηγείτο από 20χρονο, με συνοδηγό 17χρονο. Στον 20χρονο οδηγό διενεργήθηκε προκαταρκτικός έλεγχος νάρκοτεστ με θετική ένδειξη. 

Και οι δύο επιβαίνοντες του οχήματος, καταγγέλθηκαν για τον περί λοιμοκάθαρσης νόμο (δεν έφεραν προστατευτικές μάσκες), ενώ το όχημα του 20χρονου κατακρατήθηκε.

Η Τροχαία Πάφου συνεχίζει τις εξετάσεις.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE