Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας και οι τρεις ασθενείς είχαν τελική αιτία θανάτου τη νόσο COVID-19.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για: -Γυναίκα ηλικίας 92 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, η οποία νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου. -Άντρας ηλικίας 71 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, που νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. -Γυναίκα ηλικίας 62 ετών, χωρίς υποκείμενα νοσήματα, που νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Σύμφωνα με τα δεδομένα, ο συνολικός αριθμός των θανάτων με τελική αιτία τη νόσο COVID-19 ανέρχεται σε 32, 19 άντρες (59%) και 13 γυναίκες (41%), με μέσο όρο ηλικίας τα 74 έτη.
Συνολικά 297 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 ετών. 82 (27.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 82.8%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 347 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
Επίσης, έχουμε 43 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 909 θανάτους συνολικά στη χώρα. 369 (40.6%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.7% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
ΑΠΟ Protothema.gr
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




