Τηλεφωνική επικοινωνία Μέρκελ με Μπάιντεν

Τηλεφωνική επικοινωνία Μέρκελ με Μπάιντεν

Η Καγκελάριος της Γερμανίας, `Αγκελα Μέρκελ, τηλεφώνησε για πρώτη φορά στον Τζο Μπάιντεν μετά τη νίκη του στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές, τον συνεχάρη και συζήτησε μαζί του τα πρώτα σημεία μιας πιθανής γρήγορης και καλής συνεργασίας.


Η Καγκελάριος και ο εκλεγμένος Αμερικανός Πρόεδρος συμφώνησαν ότι η διατλαντική συνεργασία έχει μεγάλη σημασία ενόψει του πλήθους των παγκόσμιων προκλήσεων, σύμφωνα με το ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο RTL. Την πληροφορία του RTL επιβεβαίωσε και ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος της Γερμανίας, Στέφεν Ζάιμπερτ, ο οποίος δήλωσε ότι "η Καγκελάριος Μέρκελ συνεχάρη τον ίδιο και την Αντιπρόεδρο Κάμαλα Χάρις για την επιτυχία τους. Επιπλέον, η Καγκελάριος εξέφρασε την επιθυμία για στενή και πλήρους εμπιστοσύνης μελλοντική συνεργασία".

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE