Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην Αθήνα, ο Αλ Σίσι θα έχει συναντήσεις με την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, τον Έλληνα Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα.
Το βράδυ της Τετάρτης ο Σίσι θα παρακαθίσει σε δείπνο που θα παραθέσει προς τιμήν του η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη Αιγύπτιου αξιωματούχου από την ημέρα της υπογραφής της συμφωνίας οριοθέτησης ΑΟΖ ανάμεσα σε Ελλάδα και Αίγυπτο.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




