Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Πρόκειται για τον ποδοσφαιριστή, Αντόνιο Πουέρτας και ο μέλος του τεχνικού τιμ, Μανουέλ Λουτσένα.
Αμφότεροι, αφού βρέθηκαν θετικοί στον ιό, επέστρεψαν την Παρασκευή στη Γρανάδα με ιδιωτική πτήση και με όλα τα μέτρα απολύμανσης και προστασίας από τον κορωνοϊό και μπήκαν αμέσως σε καραντίνα…
Επίσης σε καραντίνα και θετικός στον ιό, είναι και ο τεχνικός της ομάδας, Ντιέγκο Μαρτίνεζ.
Comunicado | COVID-19 https://t.co/ufakTeqJRk
— Granada CF
(@GranadaCdeF) November 7, 2020
The post Ομόνοια-Γρανάδα: Θετικοί στον κορωνοϊό στην Κύπρο, επέστρεψαν Ισπανία άμεσα για… καραντίνα appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




