Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ο ΑΟ ΞΑΝΘΗ ΠΑΕ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον επαγγελματία ποδοσφαιριστή Καπνίδη Αντώνη.
Ο 28χρονος επιθετικός επιστρέφει στην Ελλάδα για λογαριασμό της ομάδας μας, ενώ εκτός από τον Διγενή Ακρίτα Μόρφου έχει αγωνιστεί και με τον Άρη για 4 χρόνια, τη Δόξα Δράμας, τον Αγροτικό Αστέρα, την Αναγέννηση Γιαννιτσών, τον Εργοτέλη και την Καβάλα.
Αντώνη, καλώς ήρθες στην Ξάνθη!»

Πηγή: www.sdna.gr
The post Ανακοίνωσε την απόκτηση του Καπνίδη (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




