Οι προσπάθειες για στρατιωτική απεμπλοκή στη Αν.Μεσόγειο στο επίκεντρο επικοινωνίας Ερντογάν - Στόλτεμπεργκ

Οι προσπάθειες για στρατιωτική απεμπλοκή στη Αν.Μεσόγειο στο επίκεντρο επικοινωνίας Ερντογάν - Στόλτεμπεργκ

Οι προσπάθειες για στρατιωτική απεμπλοκή στη Αν.Μεσόγειο μέσω των τεχνικών συνομιλιών Ελλάδας - Τουρκίας στο πλαίσιο της συμμαχίας, βρέθηκαν επίκεντρο επικοινωνίας του Γ.Γ. του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτεμπεργκ με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.


Συγκεκριμένα, Γενικός Γραμματέας δήλωσε μετά την τηλεδιάσκεψη ότι «μίλησα με τον Πρόεδρο Ερντογάν για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και τις συνεχιζόμενες προσπάθειες στο ΝΑΤΟ για στρατιωτική απεμπλοκή για αποφυγή συμβάντων και ατυχημάτων».

«Τόσο η Τουρκία όσο και η Ελλάδα εκτιμούνται ως Σύμμαχοι και το NATO είναι μια πλατφόρμα διαλόγου», ανέφερε.

 

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.