Αναμένεται τηλεδιάσκεψη Ερντογάν - Μητσοτάκη, γράφει η 'Χουριέτ'

Αναμένεται τηλεδιάσκεψη Ερντογάν - Μητσοτάκη, γράφει η 'Χουριέτ'

Αναμένεται πραγματοποίηση τηλεδιάσκεψης μεταξύ του Τούρκου Προέδρου Ταγίπ Ερντογάν και του Έλληνα Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, γράφει η "Χουριέτ" . 

Ο αρθρογράφος της εφημερίδας Αμπντουλκαντίρ Σελβί αναφέρει ότι λίγο πριν την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, η Γερμανίδα Καγκελάριος είχε προτείνει στον Ταγίπ Ερντογάν να μιλήσει με τον Έλληνα Πρωθυπουργό. “Μπορείτε να μιλήσετε με τον Μητσοτάκη;”, τον ρώτησε η Άγκελα Μέρκελ. Και ο Τούρκος Πρόεδρος της απάντησε: “Αν είναι χωρίς προϋποθέσεις γιατί όχι, του μιλάω”. Σύμφωνα με τον Σελβί “άφησε την πόρτα ανοιχτή για διάλογο” και “η συνομιλία Ερντογάν - Μητσοτάκη που δεν έγινε τότε, αναμένεται να γίνει μεταξύ των δύο ηγετών με τηλεδιάσκεψη”. 

 

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Στη συνεχώς αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ αναφέρθηκε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, μιλώντας στη δεξίωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ, στη Λευκωσία, με την ευκαιρία της 250ης επετείου από την Ανεξαρτησία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.