Φ.Κων/νου: «Η ευθύνη βαραίνει εμάς»

Φ.Κων/νου: «Η ευθύνη βαραίνει εμάς»

Εμφανώς απογοητευμένος και πικραμένος μετά την ισοπαλία με τον Ερμή παρουσιάστηκε στις δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Απόλλωνα Φανούριος Κωνσταντίνου.

«Έχουμε στερέψει από δικαιολογίες, μας έχει εγκαταλείψει η ψυχή όμως είναι δική μας η ευθύνη»,  τόνισε μεταξύ άλλων…

«Χάσαμε ακόμα μια ευκαιρία και τα περιθώρια στενεύουν. Προσπαθήσουμε για τη νίκη, όμως μας έχει πλήξει το άγχος και η πίεση. Είναι δύσκολο να το διαχειριστούμε. Έχουν στερέψει οι δικαιολογίες. Η ευθύνη βαραίνει εμάς. Έπρεπε να νικήσουμε, όμως αντιμετωπίσαμε ένα παθιασμένο Ερμή. Έχουν μείνει τα ίδια βαθμολογικά δεδομένα. Είναι δύσκολα τα πράγματα, όμως θα εξαντλήσουμε τις πιθανότητες μας. Μας έχει εγκαταλείψει και η τύχη. Φταίνε πολλά. Κάποιοι πρέπει να πάρουν την ευθύνη. Θα την πάρουμε εμείς»,  ανέφερε στο συνδρομητικό κανάλι  Primetel.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE