Σε καραντίνα ο Λουκάς Φουρλάς: «Επέστρεψα από τις Βρυξέλλες βρίσκομαι αυτοβούλως σε κατ’οίκον περιορισμό»

Σε καραντίνα ο Λουκάς Φουρλάς: «Επέστρεψα από τις Βρυξέλλες βρίσκομαι αυτοβούλως σε κατ’οίκον περιορισμό»

Και ο Λουκάς Φουρλάς σε σε κατ’οίκον περιορισμό κόντρα στον κορωνοιό

Μετά από ένα ταξίδι στις Βρυξέλλες ο Λουκάς Φουρλάς αποφάσισε να αυτοβούλως να περιοριστεί στο σπίτι.

Σε ανακοίνωση του τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook αναφέρει:

Από την Παρασκευή που επέστρεψα από τις Βρυξέλλες βρίσκομαι αυτοβούλως σε κατ’οίκον περιορισμό, συναισθανόμενος την ευθύνη που έχουμε όλοι μας αυτές τις ώρες. Αυτό που όλοι βιώνουμε δεν είναι εύκολο. Οφείλουμε όμως να προσαρμοστούμε, αν θέλουμε να προστατεύσουμε αυτούς που αγαπάμε. Όλοι θέλουμε να δούμε τους δικούς μας, να τους αγκαλιάσουμε και να τους φιλήσουμε. Επειδή, όμως, ακριβώς τους αγαπάμε και θέλουμε να τους προστατεύσουμε, θα κάνουμε υπομονή. Μαζί όλοι ενωμένοι θα το ξεπεράσουμε και αυτό.

]]>

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE