Απίστευτο! Αγοράκι ξεκίνησε με τα πόδια από Πάτρα... για Αθήνα - Ήθελε να βρει τους γονείς του!

Απίστευτο! Αγοράκι ξεκίνησε με τα πόδια από Πάτρα... για Αθήνα - Ήθελε να βρει τους γονείς του!

Το βρήκαν οι υπεύθυνοι λειτουργίας της Περιμετρικής οδού

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας του Πάσχα, στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην Περιμετρική οδό της πόλης, σύμφωνα με τοπικό μέσο.

Ένα μικρό αγόρι ξεκίνησε με τα πόδια από την Πάτρα για την Αθήνα…, προκειμένου να βρει τους γονείς του. Έτσι είπε τουλάχιστον στους αστυνομικούς, μετά τον εντοπισμό του.

Αρχικά το παιδί βρήκαν οι υπεύθυνοι λειτουργίας της Περιμετρικής και με αυτοκίνητο ασφαλείας, το μετέφεραν στο Κέντρο Ελέγχου της οδού.

Στη συνέχεια ειδοποιήθηκαν οι αρχές, οι οποίες το παρέλαβαν με σκοπό να βρουν τους δικούς του.

Πηγή:Star.gr

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE