Τρία ξενοδοχεία στα κατεχόμενα τέθηκαν σε καραντίνα

Τρία ξενοδοχεία στα κατεχόμενα τέθηκαν σε καραντίνα

 Τρία ξενοδοχεία στην κατεχόμενη Αμμόχωστο, ένα εκ των οποίων το ξενοδοχείο Σάλαμις, τέθηκαν την Τρίτη 10/3 σε καραντίνα, μετά και το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, στα κατεχόμενα, που αφορά σε γυναίκα τουρίστρια από τη Γερμανία.

Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα,  σε δηλώσεις του ο «υφυπουργός» υγείας Αλί Τσαϊγκούρ είπε ότι ο λόγος που τέθηκαν τα τρία ξενοδοχεία σε καραντίνα είναι γιατί τα άτομα που συνταξίδευσαν με την τουρίστρια διαμένουν στα τρία αυτά ξενοδοχεία.

 Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE