Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η διοίκηση των «φτεροπόδαρων», λειτουργεί με τον δικό της τρόπο και μέσα στη φιλοσοφία που επέλεξε να χειρίζεται τα πράγματα και μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα γίνει προσπάθεια για να ξεκαθαρίσει το συντομότερο το σκηνικό με το υφιστάμενο ρόστερ, αλλά και να ολοκληρώσει και άλλες μεταγραφές για τη νέα χρονιά.
Θα έχει μια εντελώς νέα ομάδα ο Ερμής για τη νέα περίοδο, με ζητούμενο να είναι και πάλι ανταγωνιστική και να είναι σε θέση να υλοποιήσει ψηλούς στόχους.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




