Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Η ΟΜΟΝΟΙΑ στα 71 χρόνια της ιστορίας της δέχτηκε και χειρότερα από το παιχνίδι με την ΑΕΚ, είναι μέσα σε αυτές τις συνθήκες με τον πόλεμο που δεχόταν και δέχεται από το κατεστημένο του τόπου που έγινε η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ της Κύπρου.
Διαχρονικά υπήρχαν άνθρωποι που υπηρέτησαν με όλη την δύναμη της ψυχής τους αυτό το σωματείο που λατρέψαμε.
Ευθύνη όλων μα όλων των Ομονοιατών είναι να σταθούμε δίπλα στη διοίκηση μας και τον πρόεδρο και το ερχόμενο Σάββατο να γεμίσουμε το ΓΣΠ».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




