Το μήνυμα του Μαρινάκη για τα 90χρονά του Ολυμπιακού

Το μήνυμα του Μαρινάκη για τα 90χρονά του Ολυμπιακού

Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει αύριο 90 χρόνια από την ημέρα ίδρυσης του και ο Βαγγέλης Μαρινάκης έστειλε το δικό του μήνυμα

Ο πρόεδρος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ με γραπτή του δήλωση στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ ανέφερε τα πιο κάτω:

 «90 χρόνια υπερηφάνειας και δόξας για τον μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο.

90 χρόνια γεμάτα τίτλους, νίκες σε όλα τα αθλήματα, με την ερυθρόλευκη να κυματίζει στις πιο ψηλές κορυφές. Σημαία υπερηφάνειας. Σημαία σύμβολο, για τους ανθρώπους του μόχθου, για τους νέους, για τους ΝΙΚΗΤΕΣ της Ζωής, για όλους μας.

90 χρόνια για τον σύλλογο που έγινε από την πρώτη του ανάσα συνώνυμο της Λεβεντιάς, της Αξιοπρέπειας, της Δύναμης και του Θάρρους. Ο σύλλογος που έγινε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ. Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ που έγινε ΘΡΥΛΟΣ!

Γιορτάζουμε τα γενέθλια του Θρύλου και δουλεύουμε ασταμάτητα για το μεγαλείο του. Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε. ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.