Tι είπε ο Ανάκογλου για τον Ολυμπιακό

Tι είπε ο Ανάκογλου για τον Ολυμπιακό

Ο αρχηγός της ΑΕΚ μίλησε για το παιχνίδι της Τετάρτης με τους Πειραιώτες, επισημαίνοντας ότι παρά τη δίψα του κόσμου για την πρόκριση, στην Ένωση θα πρέπει να δουν μόνο αγωνιστικά το συγκεκριμένο παιχνίδι.

«Πρέπει κάθε παιχνίδι να το βλέπουμε ξεχωριστά. Άλλο το πρωτάθλημα και άλλο το κύπελλο. Ήμασταν σοβαροί και συγκεντρωμένοι σήμερα κόντρα στην Ερμιονίδα. Εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες κόντρα σε μία ομάδα που έπαιξε σφιχτά και νικήσαμε», ανέφερε αρχικά ο Ανάκογλου στο «Sport 24 Radio 103,3» και πρόσθεσε:  «Είναι όμορφο που θα γεμίσει το ΟΑΚΑ με τον Ολυμπιακό την Τετάρτη. Ο κόσμος περίμενε καιρό αυτό το παιχνίδι. Παίρνουμε τα μηνύματα του κόσμου και ξέρουμε πόσο θέλει την πρόκριση. Εμείς πρέπει να το δούμε αγωνιστικά. Περιμένουμε να μας δώσει ώθηση ο κόσμος και να μας βοηθήσει να τα δώσουμε όλα για την πρόκριση». 

Πανίκος Θεοδοσίου

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Την περαιτέρω ενίσχυση του θεσμού των Συμβασιούχων Οπλιτών (ΣΥΟΠ), στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αποτρεπτικής ισχύος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης.

BEST OF TOTHEMAONLINE