«Δεν είχαμε τη τύχη με το μέρος μας»

«Δεν είχαμε τη τύχη με το μέρος μας»

Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Ιμανόλ Ιδιάκεθ μετά το ντέρμπι με την Ανόρθωση, στις δηλώσεις του φάνηκε φανερά απογοητευμένος, ενώ τα είχε και με την τύχη της ομάδας του, η οποία όπως καλά σημείωσε ήταν καλύτερη αλλά δεν μπόρεσε να πάρει αυτό που δικαιούταν στο τέλος της βραδιάς.

Δείτε όλα όσα δήλωσε ο Ιδιάκεθ:

«Είναι μια τυπική μέρα που δύσκολα μπορείς να βρεις εξήγηση για το τι έγινε. Χάσαμε πάρα πολλές ευκαιρίες ξεκάθαρές μπροστά στον τερματοφύλακα. Είμαι χαρούμενος και περήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου που μετά από την εικόνα του πρώτου ημίχρονου ενώ η Ανόρθωση κέρδιζε με 0-1 επανήλθαμε και ανατρέψαμε τα δεδομένα. Είναι ένα παιχνίδι που δεν είχαμε τη τύχη με το μέρος μας. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους για την υποστήριξη και ότι καλύτερο στην Ανόρθωση στη συνέχεια».

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE