Το μήνυμα του Ντελατόρε με την «γαλαζοκίτρινη» φανέλα (photo)

Το μήνυμα του Ντελατόρε με την «γαλαζοκίτρινη» φανέλα (photo)

O Ντελατόρε από το απόγευμα της Τρίτης (19/12) ανήκει και επίσημα στο έμψυχο δυναμικό του ΑΠΟΕΛ. Ο Βραζιλιάνος αφότου πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις, στην συνέχεια ανακοινώθηκε από την Διοίκηση των «γαλαζοκιτρίνων».

Μάλιστα ο επιθετικός του ΑΠΟΕΛ λίγη ώρα μετά το φιρμάνι απόκτησης του, έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.

Δείτε εδώ:

“Ευχαριστώ τον ΑΠΟΕΛ για την ευκαιρία που μου δίνει και που εκτίμησε τις ικανότητες μου. Ελπίζω να ανταποδώσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο”

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE