Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η Αλκή Ορόκλινης εξέδωσε δελτίο Τύπου, με το οποίο ενημερώνει για την πρωινή προπόνηση της “Αθάνατης”.
Αναλυτικά:“Με πρωινή προπόνηση ξεκίνησε η προετοιμασία της ομάδας μας για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη, το οποίο θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη στο Τσίρειο (18:00).
Οι ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν απέναντι στην Πάφο ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.
Απών θα είναι ο Ενγκομό που είναι τιμωρημένος. Η προετοιμασία θα ολοκληρωθεί αύριο με απογευματινή προπόνηση”.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




