«Stand by me» τραγούδησε η Άντρια και ο κόσμος την άκουσε! Κέρδισε ακόμα μια μάχη η όμορφη Κύπρια! VIDEO

«Stand by me» τραγούδησε η Άντρια και ο κόσμος την άκουσε! Κέρδισε ακόμα μια μάχη η όμορφη Κύπρια! VIDEO

Στο ημιτελικό του «The Voice of Greece» βρίσκεται από το βράδυ της Τετάρτης 6/12 η Άντρια Αγγελή.

Η νεαρή Κύπρια, ανέβηκε στην σκηνή και προσπάθησε με όλο της το «είναι» να πείσει τόσο τους  coaches αλλά περισσότερο τον κόσμο που θα ήταν ο κριτής αυτή τη φορά για να ψηφίσει ποιος θα περάσει στην επόμενη φάση.

Η Άντρια, μετά την ερμηνεία της, έλαβε πολύ κολακευτικά σχόλια και από τον Μουζουράκη που είναι ο coach της, αλλά και από τους υπόλοιπους, μέχρι και τον Καπουτζίδη.

H μάχη πάντως που έδωσε με την Δωρίδα Χιώτη ήταν μεγάλη, αλλά τελικά κατάφερε να βγει νικήτρια και να προκριθεί στον ημιτελικό.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE